Terug naar overzicht - Telefoonservice: receptioniste op afstand op de momenten dat u dat wenst
- Klantenservice: uw klantcontact tot in de puntjes verzorgd
- Servicenummer: vergroot de professionaliteit van uw bedrijf 0800. 0900.
- Sales: verhoog omzet en verbeter conversie met telefonische verkoop
- Nixxis: hoogwaardig all-in softwaresysteem voor contactcenters
ContactCare draagt zorg voor uw klantcontact en relatiebeheer. Door gebruik te maken van onze diensten kunt u uw bereikbaarheid vergroten en de klanttevredenheid optimaliseren. Wij richten ons op Telefoonservices, 0800- & 0900-nummers en het volledig runnen van uw klantenservices.
Onze Telefoonservice fungeert als receptie op afstand. Met onze ruime openingstijden, van ruim tachtig uur per week, bent u optimaal bereikbaar. Als klantenservice nemen wij al uw telefoon-, e-mail- en chatverkeer uit handen, zodat u alle tijd heeft om zich te focussen op uw core business.
Naast uw inkomende contacten kunnen wij ook uw uitgaande communicatie verzorgen, zoals het telefonisch benaderen van prospects. Een 0800- of 0900-nummer kan hierbij een mooie aanvullende optie zijn, maar is ook los af te nemen tegen scherpe tarieven.
Contactcare gebruikt contactcenter software van Nixxis als klantcontactsysteem, u kunt zelfs op uw eigen locatie meedraaien in dit systeem. Met onze one-stop shopping oplossing heeft u één totaalpartner voor al uw klantcontact!
Exclusieve aanbieding voor MyShop gebruikers
Een goede telefonische bereikbaarheid is de basis voor een succesvolle webwinkel. Wilt u volledig telefonisch bereikbaar zijn voor optimaal klantcontact? Met de Telefoonservice van ContactCare bent u, voor een bedrag vanaf slechts € 19,50 per maand, ruim 80 uur per week bereikbaar. Speciaal voor u als MyShop gebruiker bieden wij een proefperiode aan, waarbij u de telefoonservice twee weken gratis en vrijblijvend kunt gebruiken! Lees meer over deze aanbieding op onze site.