Terug naar overzicht

  • Maak van uw klant, relatie of medewerker uw ambassadeur!
  • Loyalty programma's realiseren meer cross- en upsell bij uw klanten!
  • Loyalty programma's verhogen de merkwaarde bij klanten en medewerkers!
  • Inextenzo verlengt de duur van uw relatie met medewerkers en klanten!
  • Inextenzo bespaart kosten middels verlagen uitstroom van klanten en medewerkers

Het gevoel van erbij horen (identiteit), waarmaken wat je belooft (bewijslast) en het overtreffen van verwachtingen (meerwaarde) maken het verschil tussen een kennis zijn of een vriend hebben. In de wereld van loyalty marketing betekent dit het verschil tussen tevreden en loyale klanten. Veel organisaties hebben moeite hun relaties aan zich te binden. De klantbenadering van de meeste organisaties wordt aangestuurd vanuit IT-systemen en sales targets en is proces- en verkoopgericht. Het versterken van een klantrelatie vraagt om veel meer. Het vraagt om gepaste aandacht, relevante meerwaarde en persoonsgebonden informatie. Kortom, het vraagt om een integrale aanpak. Nieuwe klanten spreek je op een andere manier aan dan klanten die al 10 jaar trouw zijn of klanten die op het punt staan je de rug toe te keren. De klantbehoefte verschilt per fase in de klantlevenscyclus. Bij webshops is het moeilijker een klant loyaal te maken. Veelal gaat het om relatief nieuwe en daarmee ongeladen merken, bovendien kunnen ze vaak geen gebruik maken van de belangrijkste contactmomenten (namelijk de persoonlijke). Hoe krijg je dan toch een klant loyaal. Hiervoor hebben wij specifieke oplossingen.

Contact

Inextenzo Brand Loyalty Management Haerstraat 125 7573 PA Oldenzaal
Savannahweg 17 3542 AW Utrecht

Portfolio